15 saker du kan äta hur mycket du vill av UTAN att gå upp i vikt! WOW!

16360

Vi vet alla att det finns vissa livsmedel vi måste glömma om vi vill förlora våra extra kilon, men det finns mycket vi kan äta utan att gå upp i vikt.

Här kommer vi att ge dig en lista med 15 saker som inte innehåller mycket kalorier du bör äta:

Sallad
Sallader är rika på folsyror. Det finns bara tre kcal i ett salladsblad så du kan gärna äta hur mycket du vill.

Blomkål, vitkål, broccoli
Dessa grönsaker är utmärkt om du vill gå ner i vikt. Det rekommenderas att konsumera dem 2 gånger i veckan eftersom deras näringsämnen är interaktiva med jod.

Ananas
Ananas är perfekt för att få igång metabolismen.

Rödbetor
Rödbetor är en stor källa för många näringsämnen såsom magnesium, kalium, järn och zink. Det hjälper oss att hålla blodsockernivåerna på rätt nivå.

Zucchini
Det balanserar saltet i vår kropp och främjar korrekt tarmfunktioner.

Vattenmelon
Denna frukt är låg i kalorier och du kan äta den så mycket som du vill. Den återfuktar kroppen och hjälper elimineringsprocesser.

Aubergine
Aubergine innehåller väldigt lite kalorier.

Popcorn
Du kan också äta popcorn så mycket som du vill. Det finns 31 kcal i en kopp popcorn. Men strunta i att lägga smör på dem.

Jordgubbar
De hjälper dig att eliminera överflödig vätska och förbättrar matsmältningen.

Äpplen
Äpplen stärker immunförsvaret och får dig att känna dig mätt under en längre tid. De är rika på kalium och C-vitamin så att de förbättrar ditt välbefinnande.

Ägg
Du bör konsumera dem kokade. Och de gör dig verkligen gott.

Gurka
Det bränner kalorier och får dig att känna dig mindre uppsvälld.

Alger
De är bra källa till jod och de balanserar hormonnivåerna i vår kropp.

Apelsiner, mandariner
De förbättrar matsmältningen och hälsan hos vår lever. Om du vill gå ner i vikt bör du också konsumera dem regelbundet.

Selleri
Selleri påskyndar viktminskningsprocessen.

Se själv i videon här nedanför:

Dela gärna denna otroliga video med dina vänner på Facebook!